sobota, 25 maja 2013

zawsze Twoje...

kolejne wyzwanie na portalu Scrapujacych Polek,


i kolejne ze zdjęciem moim i Alicji, 
LO będzie prezentem dla mojego męża 
na naszą piątą rocznicę ślubu:)


Wyzwanie nie jest trudne  
wystarczy spełnić przynajmniej 3 z 4 punktów i gotowe:)

*wykorzystanie przydasiów w inny  sposób niż zwykle
- u mnie- folder do embossingu jako stempel( napisy)

na zdjęciu widać tekturkę po kwiatach Prima wyciętą dziurkaczem "serduszko" i w ten sposób zaliczyłam kolejny punkt: 
* wykorzystania opakowania  po art. scrapowych

 

*wykorzystać przynajmniej jeden kwiatek ręcznie robiony- PRZEZ WAS!
 u mnie beżowa róża z masy Clay


ostatni punkt to już czysta formalność 
 
 * zrobiony samodzielnie stempel
 
w moim przypadku  : rolka po papierze toaletowym posłużyła mi jako stempel:)

 i ostatnie zdjęcie :)





gorąco zachęcam do zabawy:)

Brak komentarzy: