piątek, 12 kwietnia 2013

moje(!) pierwsze wyzwanie:)- poprawione zdjęcia

Bardzo gorąco zachęcam do wzięcia udziału w  75 wyzwaniu na portalu "Skrapujace Polki" w tym tygodniu  po raz pierwszy proponuję  temat :)
A temat jest baaardzo kobiecy, dziewczęcy i delikatny
to moja praca
(udało mi się zrobić zdjęcia - chyba lepsze bo mamy słoneczko:) i podmieniłam)


...ażurowe elementy...


 ....z ramką...


...warstwowo...



w mojej pracy dominuje  kolekcja Webster's Pages- New beginnings która jest urocza oraz dodatki z masy clay.
Gorąco zachęcam do zmierzenia się z wyzwaniem, a w ramach inspiracji zachęcam do podpatrzenia jak do tematu podeszły pozostałe dziewczyny (klik)

1 komentarz:

nimucha pisze...

Jej, ile warstw! Pięknie to wygląda. I bardzo mi się podobają kolory: jasne, delikatne, prawdziwie dziecięce :) Śliczny scrap!